Een simpel CRM hoeft niet slecht te zijn of weinig te kunnen. Simpel kan ook de kracht van het systeem zijn, zodat je niet verloten raakt in complexiteit. En een miljoen functies die je toch niet gebruikt.
Een Simpel CRM kan dus heel krachtig zijn, waar het voor bedoeld is. Goed zijn in een klein aantal functies, en niet onnodige functies introduceren die alleen maar afleiden van de kern.
Als je aan het werk gaat, wil je niet dat je afgeleid wordt door onnodige zaken. Maar je wil ook niet dat je wordt lastig gevallen met een systeem dat je probeert te vertellen hoe je moet werken en welke stappen je moet zetten. Terwijl je gewoon een simpele notitie wilt opslaan. Of een adres wilt toevoegen.
Focus daarom op een simpel crm systeem, dat voor jouw werkt. Of zich verborgen houdt als er niks te doen is. Gewoon simpel. En rustig.
Een Simpel CRM kan dus heel krachtig zijn, waar het voor bedoeld is. Goed zijn in een klein aantal functies, en niet onnodige functies introduceren die alleen maar afleiden van de kern.
Als je aan het werk gaat, wil je niet dat je afgeleid wordt door onnodige zaken. Maar je wil ook niet dat je wordt lastig gevallen met een systeem dat je probeert te vertellen hoe je moet werken en welke stappen je moet zetten. Terwijl je gewoon een simpele notitie wilt opslaan. Of een adres wilt toevoegen.
Focus daarom op een simpel crm systeem, dat voor jouw werkt. Of zich verborgen houdt als er niks te doen is. Gewoon simpel. En rustig.